香港睇醫生網首頁
[ 會員#24850 ] Wing Kwok
長期胃痛
醫生你好
本人媽媽因為四年前一次跌倒傷及脊椎T12 L1, 從此藥不離身,尤其是係止痛藥,近呢兩年佢胸部對落中間位置一直唔舒服,其實中間都照過兩次胃鏡,都冇發現大問題,但係每次都有胃炎。跟進多年嘅家庭醫生話佢應該係食得太多藥(甲丸,Cymbalta,利痛抑,Stilox CR,特效必理痛,鈣片,維固力,Lansoprazole) 尤其是必理痛,同近期做完脊椎手術所以食埋痛博士⋯⋯佢胸對落中間位置痛就會係咁標汗,忽冷忽熱,手腳麻痹,頭痛,有時甚至膊頭痛。

請問會唔會係胃炎引起?佢本身有焦慮抑鬱,會唔會因為情緒病而引起胃抽筋?佢每一日都會痛,一痛就自然想食止痛藥,好似一個無限循環咁,我唔知搵邊一個科目嘅醫生好,麻煩你俾啲意見我,感謝
你好,謝謝您的查詢。

根據你的描述,胃炎有機會是由於焦慮症所引起的。就你所形容身體不適的情況,例如手腳麻痹、頭痛、膊頭痛、忽冷忽熱、冒汗等都
有機會是一些焦慮症引起的症狀,如果焦慮症能夠控制得宜,以上的身體不適症狀都能夠獲得舒緩。但需要先排除是由身體疾病引起的症狀,所以可能需要做一次驗血和身體檢查。


建議與媽媽的主診醫生詳細商討,並可以從藥物使用份量及劑量的方向着手。按照目前身體的狀況,揀選一些有效幫助舒緩胃炎的藥物,同時在降低焦慮症相關症狀效果方面比較強的藥物。

如果焦慮症所引發的負面情緒得以舒緩、身體不適感覺大為降低之後,亦有機會減少服用止痛藥的動機。在良性循環下,身體狀況自然會逐漸好轉。


祝 早日康復

梁醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療.
如身體不適請即搵診所,切勿延誤治療。
如有錯漏請提出糾正,我們會盡快跟進,
本站恕不會負任何責任
Copyright©2023 www.seeclinic.hk
All rights reserved