香港睇醫生網首頁
[ 會員#23760 ] Amelia
肝血管瘤
病患者女 - 33歲

醫生你好,本人于今年五月初去私家醫院body check,做完ultrasound之後發現肝有陰影,當時醫生問完病史及家族病史之後就叫我一年後再體檢便可,由於心理壓力大,於是醫生開了CT,要打顯影劑果隻。之後睇報告話係良性腫瘤,可能係肝血管瘤。我想問聲增強CT係唔係可以確診肝血管瘤噶?而且自從發現哩個之後,我每日都好驚,近排有時會覺得右上腹肋骨處會隱隱作痛。而且壓力大到吃飯無胃口,有時便秘,有時又腹瀉,壓力會造成腸胃問題嗎?是否可以帶之前醫院嘅CT報告再給醫生你詳細睇下呢?謝謝!!感激!!
多謝 Amelia 的提問,

肝血管瘤通常是良性不用做手術,但有時候體積也會增大,有出血的風險,反而變惡的機會不太大,當然筆者也曾遇過一些血管惡性腫瘤 (例如 angiosarcoma), 但萬中無一。相信讀者有一些憂慮而引起近來的不適,當然肋骨痛也有機會是腫瘤壓着,要看看 CT 片作判斷,但我相信問題不太嚴重,不要過慮,盡快找外科專科醫生跟進吧!

竺醫生 上

 

尚未有相關醫務信箱答問資料.

有關更多疾病病徵答問,
歡迎瀏覽 醫務信箱 專頁


Copyright©2023 www.seeclinic.hk
All rights reserved