香港睇醫生網首頁
[ 會員#23869 ] Wong chi on
精神虐待,禁錮
病患者男 - 23歲

我所謂呀媽同所謂二哥傾計:你d仔會好憎你,我聽到呢句跟住我所謂呀媽問我:你會唔會好憎呀媽,我話你唔好諗咁多啦,過幾日,所謂呀媽同所謂二哥傾計,所謂呀媽傾傾下突然彈左一句妄想既說話,佢地利用我既好去令我諗野,而佢帶我諗既野係妄想既野,本身知咁係唔應該諗
謝謝你的查詢。

根據你的描述,如果發覺身邊的人似乎出現思想及言語紊亂等情況,甚至思維、情感都似乎脫離現實,就需要及早找專業醫生評估及協助,因為這些跡象可能和思覺失調有關。

妄想可能會是出現被迫害或監視的想法。而幻覺可能是看到、聽到、或感覺到其他在場人士無法感受到的東西。至於思想混亂導致語無倫次,也會出現令別人難以明白的情況。

以上的情況在其他人看來雖然不合邏輯,但對於當事人來說感覺卻是非常真實的。為避免情況進一步惡化,建議盡快尋求專業醫生協助,根據評估後的狀況再決定是否需要服用處方藥物或利用其他途徑以獲得最佳治療效果。

祝 早日康復

梁醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療.
如身體不適請即搵診所,切勿延誤治療。
如有錯漏請提出糾正,我們會盡快跟進,
本站恕不會負任何責任
Copyright©2023 www.seeclinic.hk
All rights reserved